Alegerea unui sediu social bun: află ce contează în 2025
S-ar putea să pară un detaliu minor, dar alegerea unui sediu social bun poate face diferența dintre o firmă eficientă și una plină de complicații….
S-ar putea să pară un detaliu minor, dar alegerea unui sediu social bun poate face diferența dintre o firmă eficientă și una plină de complicații….
Stabilirea sediului social al firme nu este doar o simplă formalitate, ci unul dintre pilonii oricărei afaceri. Este locul oficial unde firma există din punct…
Dosario.ro, platforma online pentru înființarea, modificarea și radierea firmelor, și Revolut Business, soluție financiară inovatoare pentru afaceri (parte din Revolut Bank), anunță un parteneriat strategic…
În 2025, Codurile CAEN se schimbă, din Rev 2 în Rev 3. Dacă ai o afacere activă, trebuie să știi că unele coduri au fost…
Regimul fiscal pentru microîntreprinderi continuă să evolueze, iar antreprenorii trebuie să fie pregătiți pentru schimbările care vin. Dacă în 2024, plafonul pentru microîntreprinderi a fost…
Începând cu anul 2025, plafonul de încadrare pentru microîntreprinderi și regimul fiscal al acestora s-a modificat, ceea ce aduce noi provocări și oportunități pentru antreprenori…
Modificările fiscale din 2025 reduc salariul NET în IT cu până la 1.125 lei. Planificarea financiară, ajustarea salariilor brute și utilizarea contabilității digitale pot ajuta angajații și firmele să gestioneze impactul eficient.
Descoperă care este cea mai eficientă metodă de retragere bani din firmă, analizând avantajele și dezavantajele salariului și dividendelor. Află cum funcționează impozitul pe venit pentru PFA, impozitul pe dividende (8%), contribuțiile CASS (10%) și obligațiile fiscale pentru fiecare variantă. Înțelege diferențele dintre salariu și dividende pentru SRL și cum să optimizezi costurile respectând legislația. Informează-te corect pentru a lua decizia potrivită privind retragerea banilor din afacerea ta!
Respectarea termenelor pentru depunerea situațiilor financiare este esențială pentru orice firmă. În acest articol, vei descoperi noile termene aduse de OUG 138/2024, ce implicații au asupra firmei tale și cum te poți asigură că ai o contabilitate firma conformă cu aceste reglementări.
Alegerea și autorizarea codului CAEN potrivit pentru afacerea ta poate părea un proces complicat, dar cu informațiile corecte și resursele potrivite, devine o etapă simplă și eficientă. În acest articol, îți explicăm ce este un cod CAEN, cum să-l alegi, ce restricții trebuie să ai în vedere și ce implică autorizarea lui.