Înființează-ți PFA online, în doar 5 minute

check mark Fără deplasări

check mark Fără dosar cu șină

check mark De la tine de acasă

check mark Din orice localitate sau județ

Firma ta de

De ce să alegi dosario

Asistență permanentă

Asistență permanentă

Ai asistență la orice pas în utilizarea platformei, de la consultanți profesioniști, pentru realizarea operațiunilor dorite.

Dosar cu șină

Fără dosar cu șină

Ai scăpat de completarea manuală a formularelor, acum se ocupă platforma inteligentă dosario.ro de birocrație.

Fără stat la coadă

Fără stat la coadă

Îți depunem noi dosarul la ONRC, fără costuri suplimentare. Totul online, fără notar, fără deplasări pentru tine.

Rapid

Gata în 3 zile

Durează doar 5 minute ca să completezi datele necesare pe platforma dosario.ro, și 3 zile soluționarea dosarului la Registrul Comerțului.

E atât de simplu

În doar 3 pași

1

Introduci rapid datele tale și ale firmei, într-o interfață clară și intuitivă.

2

Semnezi online direct pe dosario.ro, fără să ai nevoie de semnatură electronică.

3

Încarci documentele necesare și gata, noi îți înregistrăm dosarul la ONRC!

Cât costă?

399 Lei

Fără taxe la Registrul Comerțului

check mark

De la tine de acasă, fără stat la coadă, fără deplasări la notar

check mark

Ai consultanță gratuit, îți răspundem la toate întrebările

check mark

Te ghidăm în alegerea codurilor CAEN, sediului și altor aspecte

check mark

Îți rezervăm noi denumirea firmei și te ajutăm să o alegi corect

check mark

Depunem noi online dosarul de înființare la Registrul Comerțului

check mark

Fără costuri suplimentare

check mark

Iar dacă nu ești mulțumit de colaborare, primești banii înapoi

Au încredere în noi

5 stele
Google
Nicusor Ionita
SALA CONCERT S.R.L.
Poza client

“O echipa de super profesionisti, in cazul meu am beneficiat de servicii aditionale care nu erau prevazute in pret, si de care am beneficiat in mod gratuit doar pentru a rezolva problema intervenita . Multumesc, multumesc , multumesc!! Oricine va apela la Dosario va fi super incantat de promtitudinea si profesionalismul lor.”

Google
Caliga Ion
CALIGA DENTAL TEH S.R.L.
Poza client

“Dosario este un site excelent pentru cei care caută servicii de calitate și profesioniști serioși în diferite domenii. Am avut o experiență foarte plăcută cu acest site, deoarece am găsit oameni capabili și fără întârzieri, care au livrat rezultate de înaltă calitate în timp util.”

Google
Madalina Stan
8CON MADO S.R.L
Poza client

“De un real ajutor.
Prompti, îți răspund la orice întrebare și nelămurire.
Mulțumesc, Dosario!”

Ce trebuie să știi înainte de înființarea unui PFA?

Cum să înființez PFA online?

Arrow
Totul este posibil 100% online și rapid pe dosario.ro. Parcurgi câțiva pași simpli, completând datele, faci plata, iar noi îți înregistrăm dosarul electronic și îți comunicăm documentele primite de la ONRC pe cale electronică.

Care sunt etapele înființării unui PFA?

Arrow

Prin parcurgerea pașilor pe dosario.ro te vom ghida și poți avea firma ta 100% online.

1. Informațiile preliminare pe care ți le vom solicita:
  • Datele personale din buletin
  • Denumirea pentru PFA (de obicei NUME PRENUME + INIȚIALE PĂRINTE);
  • Codurile CAEN de care ai nevoie;
  • Adresa sediului social și, dacă e cazul, pentru alte sedii secundare;

2. Pregătim actele online pentru tine, le poți semna direct în aplicația dosario;

3. Înregistrăm dosarul de înființare la ONRC;

4. Îți comunicăm documentele semnate electronic de către ONRC;

Dosario parcurge tot procesul acesta online pentru tine, fără ca tu să te deplasezi.

De ce acte am nevoie pentru înființarea unui PFA?

Arrow
  • Cartea de identitate
  • Diploma de studii în domeniul ales, sau dovada experienței dobândite

Ce este sediul social și unde îl pot stabili?

Arrow
Orice PFA are nevoie de o adresă fizică, la care vei desfășura activitatea sau la care vei primi doar corespondența.
Sediul social îl poți stabili la tine acasă, la altcineva sau acesta poate fi găzduit temporar de către colaboratorii dosario.ro, în temeiul unui contract de comodat sau de închiriere.

Aleg SRL sau PFA?

Arrow

Trebui să avem în vedere următoarele diferențe principale:

  • SRL este potrivit dacă ai planuri de dezvoltarea afacerii tale cu mai mulți asociați;
  • PFA este potrivit când dorești să administrezi singur afacerea ta, fără asociați;
  • Angajați: PFA permite 5 angajați, SRL nu impune restricții;
  • Taxele și impozitele: diferă și merită analizate în funcție de veniturile lunare preconizate;
  • Răspunderea legală: SRL implică o răspundere limitată: obligațiile se achită doar din patrimoniul firmei, iar asociații răspund doar în limita aportului la capitalul social; Titularul PFA poate răspunde personal cu propriul patrimoniu;
  • Coduri CAEN: PFA poate avea maxim 5 CAEN, SRL poate avea oricâte CAEN.
  • Contabilitatea: SRL are nevoie de expert contabil, pe când la PFA îți poți ține singur contabilitatea.

Pentru alte informații vă stăm dispoziție la datele de contact.

Ce obiect de activitate (CAEN) aleg pentru PFA?

Arrow

Dosario te poate ajuta să identifici de ce coduri CAEN ai nevoie, direct din aplicație 100% online;

Pașii pentru a alegerea codurilor CAEN sunt următorii:

  • Stabilești ce activități economice vei desfășura;
  • Alegi care este activitatea principală, din care vei realiza majoritatea veniturilor și care sunt activitățile secundare;
  • Cauți în nomenclatorul CAEN codurile aferente activităților;
  • Verifici dacă există restricții sau condiții speciale pentru codurile CAEN;
  • Stabilești unde autorizezi codurile CAEN;
  • *La PFA, ai nevoie de diploma de studii în domeniul ales, sau dovada experienței dobândite

Trebuie autorizate codurile CAEN?

Arrow
Este obligatorie autorizarea codurilor CAEN pentru locul de unde se desfășoară activitatea, existând următoarele 3 situații posibile:
  • La sediul social;
  • La punctul de lucru;
  • La terți, adică în afara sediilor și a punctelor de lucru;

Am nevoie de semnătură electronică pentru înființarea unui PFA?

Arrow
Nu ai nevoie de o semnătură electronică autorizată, dosario.ro îți pune la dispoziție aplicația pentru semnarea documentelor la distanță.

Cum semnez documentele?

Arrow
După ce ai completat datele și ai urmat pașii pe dosario.ro, îți punem la dispoziție semnarea electronică a documentelor la distanță direct în aplicație.

Cum pot plăti?

Arrow
Dosario îți pune dispoziție plata securizată cu cardul sau prin virament bancar, după ce ai completat pașii în aplicație.

Ce se întâmplă dacă greșesc la pașii din aplicația dosario?

Arrow
Un consultant te va contacta și va remedia orice eroare, pentru a ne asigura că operațiunea este efectuată cu succes și că tu ești mulțumit. În situația puțin probabilă în care operațiunea nu se realizează cu succes din vina dosario, ne asigurăm că banii îți sunt restituiți.

Nu ai găsit aici răspunsurile pe care le căutai? Suntem aici pentru tine!


- sună-ne la 0725 947 717
- scrie-ne pe chat
- trimite un email la adresa contact@dosario.ro
- întreabă pe grupurile de social media dosario