Cu certSIGN obții 100% online semnătura electronică calificată

check markPartener Dosario

Procesul de achiziţie al semnăturii electronice calificate este complet digital, parcurs de titularul certificatului de oriunde, fără deplasări suplimentare şi hârtii de depus, cu plată şi identificare video online.

Mai mult, soluţia Paperless îți permite să semnezi electronic de la distanţă orice document, cu valoare legală, fără token şi fără instalarea unor drivere speciale, de pe orice dispozitiv (inclusiv smartphone sau tabletă), de oriunde şi oricând.

Ai de ales între două variante disponibile

Semnătură electronică în Cloud
De la 39 € pe an (fără TVA)
Cu soluţia Paperless de la certSIGN poţi semna electronic de la distanţă orice document, cu valoare legală, fără token şi fără instalarea unor drivere speciale, de pe orice dispozitiv (inclusiv smartphone sau tabletă), de oriunde şi oricând.
  • Certificat calificat stocat în cloud
  • Utilizare pe orice tip de dispozitiv (mobil sau desktop)
  • Nu necesită instalarea unor drivere speciale
  • Număr limitat de tranzacții (semnături) în funcție de pachet
  • Valabilitate 1 an, 2 ani sau 3 ani
Semnătură electronică pe Token
De la 47 € pe an (fără TVA)
Pentru crearea de semnături electronice calificate, certSIGN oferă un pachet complet format din: certificat digital, dispozitiv calificat de creare a semnăturilor electronice (token) şi clickSIGN (aplicație software de semnare).
  • Certificat calificat stocat pe dispozitiv criptografic (token USB)
  • Utilizare doar pe dispozitive desktop (PC sau laptop)
  • Necesită instalarea unor drivere speciale
  • Număr nelimitat de tranzacții (semnături)
  • Valabilitate 1 an, 2 ani sau 3 ani

Informații utile

Pentru achiziţia semnăturii online, sunt necesare:

check mark

Document de identitate valabil

check mark

Dispozitiv cu microfon şi cameră web

check mark

Card pentru plată online

Program identificare video:

check mark

Luni - Vineri: 00:00-24:00

check mark

Sâmbătă: 00:00-17:00

check mark

Duminică: 12:00-24:00



De ce ai nevoie de semnătură electronică calificată

Obligativitatea legală pentru toate firmele

Toate firmele din România au obligația utilizării unei semnături calificate. Aceasta este necesară pentru relațiile cu instituțiile statului, precum SPV/ANAF, pentru monitorizarea documentelor în e-Factura și e-Transport și depunerea online a declarațiilor fiscale și a altor documente oficiale.

Valoare juridică echivalentă cu semnătura olografă

Semnătura electronică calificată are efectul juridic asimilat unui înscris sub semnătură privată, mai exact are valoarea juridică a unei semnături olografe. Pot fi semnate cu acest tip de semnătură orice act juridic, inclusiv acte juridice pentru care forma scrisă este cerută de lege.

Eficiență și economii de timp și costuri

Companiile au înțeles că o mare parte a întârzierilor în procesul decizional sunt cauzate de semnarea pe hârtie a documentelor interne și externe în relația cu furnizorii, clienții, colaboratorii, autorități etc. Prin utilizarea semnăturii electronice calificate, timpul necesar semnării se poate reduce chiar cu 99%, iar costurile cu 40%

Securitate și protecție împotriva falsificării

Semnătura electronică nu poate fi falsificată. Documentele semnate electronic au garanția că nimeni nu poate modifica conținutul contractului după ce l-a semnat electronic - orice modificare adusă după momentul semnării duce la invalidarea semnăturii electronice