Cu certSIGN obții 100% online semnătura electronică calificată
Partener Dosario
Procesul de achiziţie al semnăturii electronice calificate este complet digital, parcurs de titularul certificatului de oriunde, fără deplasări suplimentare şi hârtii de depus, cu plată şi identificare video online.
Mai mult, soluţia Paperless îți permite să semnezi electronic de la distanţă orice document, cu valoare legală, fără token şi fără instalarea unor drivere speciale, de pe orice dispozitiv (inclusiv smartphone sau tabletă), de oriunde şi oricând.
Ai de ales între două variante disponibile
- Certificat calificat stocat în cloud
- Utilizare pe orice tip de dispozitiv (mobil sau desktop)
- Nu necesită instalarea unor drivere speciale
- Număr limitat de tranzacții (semnături) în funcție de pachet
- Valabilitate 1 an, 2 ani sau 3 ani
- Certificat calificat stocat pe dispozitiv criptografic (token USB)
- Utilizare doar pe dispozitive desktop (PC sau laptop)
- Necesită instalarea unor drivere speciale
- Număr nelimitat de tranzacții (semnături)
- Valabilitate 1 an, 2 ani sau 3 ani
Informații utile
Pentru achiziţia semnăturii online, sunt necesare:
Document de identitate valabil
Dispozitiv cu microfon şi cameră web
Card pentru plată online
Program identificare video:
Luni - Vineri: 00:00-24:00
Sâmbătă: 00:00-17:00
Duminică: 12:00-24:00
De ce ai nevoie de semnătură electronică calificată
Obligativitatea legală pentru toate firmele
Toate firmele din România au obligația utilizării unei semnături calificate. Aceasta este necesară pentru relațiile cu instituțiile statului, precum SPV/ANAF, pentru monitorizarea documentelor în e-Factura și e-Transport și depunerea online a declarațiilor fiscale și a altor documente oficiale.
Valoare juridică echivalentă cu semnătura olografă
Semnătura electronică calificată are efectul juridic asimilat unui înscris sub semnătură privată, mai exact are valoarea juridică a unei semnături olografe. Pot fi semnate cu acest tip de semnătură orice act juridic, inclusiv acte juridice pentru care forma scrisă este cerută de lege.
Eficiență și economii de timp și costuri
Companiile au înțeles că o mare parte a întârzierilor în procesul decizional sunt cauzate de semnarea pe hârtie a documentelor interne și externe în relația cu furnizorii, clienții, colaboratorii, autorități etc. Prin utilizarea semnăturii electronice calificate, timpul necesar semnării se poate reduce chiar cu 99%, iar costurile cu 40%
Securitate și protecție împotriva falsificării
Semnătura electronică nu poate fi falsificată. Documentele semnate electronic au garanția că nimeni nu poate modifica conținutul contractului după ce l-a semnat electronic - orice modificare adusă după momentul semnării duce la invalidarea semnăturii electronice